SHEKOOFA

خدمات مدیریت صادرات و سرمایه گذاری

ارائه خدمات مدیریت صادرات محصولات و خدمات به اروپا، آمریکای شمالی، آسیا و جهان عرب

 

خدمات هتلداری و گردشگری

ارائه خدمات بین المللی B2B توریزم و رزرواسیون آنلاین هتل به خدمات دهندگان گردشگری در ایران

محصولات بهداشتی و آرایشی

عرضه کننده محصولات و نماینده فروش برندهای باکیفیت بهداشتی و آرایشی 

طراحی و تولید پوشاک

نظر به تجارب میدانی ما در حوزه صنعت نساجی، پوشاک و مد و موانع و چالش های پیش رو در امر تولید، اقدام به طراحی و تولید مجموعه ای متنوع و باکیفیت از پوشاک بانوان برای مشتریانمان نموده ایم.
از آغازین روزهای سال 1382 که کار خود را در صنعت نساجی، پوشاک و مد آغاز کردیم ، مسیری طولانی را در برندسازی مد و پوشاک پشت سر گذاشته ایم. در طول این سالها و علی رغم اینکه شرکت، شاهد گسترش روز افزون بوده، یک ایده بنیادین همچنان بر جای خود باقیست و آن اینکه محوریت تک تک گامهایی که برداشته می شود مشتریست. با معطوف کردن تمرکز بر عناصر اصلی تولید مد - طراحی ، تولید ، توزیع و عرضه، نگاه داشت همواره سه رکن اساسی یعنی انعطاف پذیری ، یکپارچه سازی دیجیتال و توسعه پایدار، محصولاتی باکیفیت و مقرون به صرفه را بیش از پیش در اختیار مشتریان خود قرار داده ایم.

SERVICES

خدمات صادراتی

ارائه خدمات مشاوره ای در حوزه های بازرگانی و صادرات انواع کالاها و خدمات ،  امور مربوط به صادرات طیف وسیعی از محصولات و همچنین ارائه خدمات در زمینه های اخذ مجوز ها و گواهینامه های ملی و بین المللی مورد نیاز

خدمات سرمایه گذاری

ارائه مشاوره انواع خدمات سرمایه گذاری در طرح های کلان تجاری و صنعتی در بستر های مطمئن و نیز استارت آپ های نوآورانه توسط فعالان مجرب اقتصادی و بازرگانی  با سابقه 

خدمات مالی و پرداخت

ارائه مجموعه خدمات پایدار و همه جانبه مرتبط با راهکارهای پرداختی  نوین ، با تمرکز بر بسترهای آنلاین مبتنی بر موبایل که راهی امن را برای خدمات دهی موثر تر  به مشتریان و اطمینان از حصول رضایتمندی ایشان میباشد.

duba1i-min
INVESTMENT

سرمایه گذاری

تخصص ما برندسازی و ایجاد ارزش پایدار با محوریت کیفیت و نوآوری است. گام به گام طرح های بدیع و اقتصادی را تا برند شدن و دستیابی به بازارهای صادراتی حمایت می کنیم. در استارت آپ هایی سرمایه گذاری می کنیم که ارزش آفرین باشند و کیفیت زندگی مصرف کنندگان را به نحوی مطلوب بهبود بخشند. به استارت آپ های نوآورانه کمک می کنیم تا محصولات و خدمات خود را تولید و ارتقا دهند.

در شرکتها و طرح های نوپا و کوچک و متوسط ​​سرمایه گذاری می کنیم. بر روی افرادی با انگیزه و مدبر سرمایه گذاری می کنیم که نسبت به پروژه ها و طرح هایشان اشتیاق دارند و در طرح ها و ایده هایی که در ما اشتیاق ایجاد کنند نیز سرمایه گذاری می کنیم. با اشخاصی همکاری می کنیم که توانایی هدایت و تکمیل موفقیت آمیز ایده های خودشان و ما را داشته، ازسطح بالایی از تعهد، همچنین ظرفیت کافی برای مدیریت و اجرا برخوردار باشند.

10+

برندها

40+

پروژه ها و خدمات

+110

محصولات

STRATEGY

استراتژی

بینش ما این است که در تولید محصولات و برندسازی در منطقه و جهان پیشرو باشیم. ماموریت ما ارائه محصولات و خدمات درجه یک، با کیفیت و نوآورانه در راستای پاسخ به نیازهای مشتریان است و همچنین به طور مداوم به بهبود می اندیشیم تا نیازهای متغیر مشتریان خود را برآورده کنیم. بر این باوریم که با حفظ رابطه سالم تجاری و حرفه ای با مشتریان ، تأمین کنندگان، شرکاء و نیروی انسانی خود، رشد بیشتر ، موفقیت و شکوفایی در آینده حاصل خواهد شد.

برند یعنی اعتماد و ما معماران این اعتمادیم.

خدمات صادراتی

ارائه خدمات مشاوره ای در حوزه های بازرگانی و صادرات انواع کالاها و خدمات ،  امور مربوط به صادرات طیف وسیعی از محصولات و همچنین ارائه خدمات در زمینه های اخذ مجوز ها و گواهینامه های ملی و بین المللی مورد نیاز

خدمات مشاوره اقتصادی

ارائه مشاوره انواع خدمات سرمایه گذاری در طرح های کلان تجاری و صنعتی در بستر های مطمئن و نیز استارت آپ های نوآورانه توسط فعالان مجرب اقتصادی و بازرگانی  با سابقه 

حضور در بازارهای بین المللی

شرکت سرمایه گذاری شکوفا، یکی از پویاترین شرکت های سرمایه گذاری در بازارهای منطقه ای و بین المللی با بیش از ۲۰ سال تجربه، روابط بسیار خوبی با شرکت های تجاری و صنعتی برجسته در سطح بین الملل دارد و در حال حاضر خدماتی را برای مؤسسات تجاری و شرکت های خاورمیانه، اروپا و کانادا ارائه می دهد.

خدمات سرمایه گذاری

در شکوفا ما به  فلسفه سرمایه گذاری متفکرانه و پایدار اعتقاد داریم  سرمایه گذاری درازمدت با تأکید بر کیفیت و تنوع. همه این سه عنصر با یکدیگر در تعامل هستند. پس از سالها تجربه، می دانیم که کیفیت مهم است. هیچ سرمایه گذاری بدون ریسک نیست. اما پیدا کردن تعادل مناسب بین ریسک و پتانسیل بازگشت هسته مرکزی هر استراتژی سرمایه گذاری جامع و پایدار است.

پروژه های موفق پیشین

THE CEO'S POINTS OF VIEW

پیام مدیرعامل

شرکت سرمایه گذاری شکوفا شمال شرق با تکیه بر توانمندیهای مدیریتی و سرمایه ای خود و پتانسیل های کشور بر آن است که در عرضه محصولات و خدمات پایدار و باکیفیت در رشد و توسعه صنعت و تجارت کشور به نوبه خود سهیم باشد. تامین رضایت مصرف کنندگان ایرانی از مبنایی ترین ارکان این شرکت در عرضه محصولات و خدمات می باشد. ایجاد و توسعه برندهای ایرانی و برآیند سازی منابع انسانی و مالی در خدمت صادرات محوری ترین سیاست رشد و توسعه در شرکت می باشد. امید داریم درحد امکانات خویش با شتاب دادن به کسب و کارهای تولیدی، خدماتی و بازرگانی نوآورانه بتوانیم موجب به ظهور رسیدن و توسعه طرح های نو و مولد در کشور باشیم.

Asset 1
CONTACT
با ما تماس بگیرید

تهران، زعفرانیه، مقدس اردبیلی، شماره ۳۱، واحد ۲۵

Phone: +98 021 26801993